Hier vind je de meestgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Je kunt een mailtje sturen naar info@lilianshobby.nl of vul het contactformulier in.

Hoe kan ik iets bestellen bij Lilian's Hobby?

Bestellen bij Lilian's Hobby is heel eenvoudig. Als je al een account hebt, dan kun je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. Wanneer je nog geen account hebt, dan kun je een profiel aanmaken of bestellen via de kassa voor gasten. Je kiest een artike(en)l en plaatst dat in je winkelmandje. Controleer je winkelmandje en vul een kortingscode in als je die hebt. Daarna ga je verder naar de kassa om af te rekenen.

Levering en verzendkosten

  1. Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?
    Artikelen die op voorraad zijn, worden na ontvangst van de betaling binnen 1 werkdag verstuurd. De dag na verzending moet de bestelling binnen zijn. PostNL levert 95% van de post de volgende werkdag.
    Indien een artikel niet op voorraad is, dan ontvang je een mailtje met daarin meer informatie over de te verwachte leverdag.
  2. Wordt mijn bestelling altijd met een track&trace code verstuurd? 
    Nee, dit gebeurt alleen bij pakketpost. De bestellingen die door de brievenbus kunnen, worden gewoon per brievenbuspost via PostNL bezorgd. Dit scheelt in de verzendkosten.
  3. Zijn alle artikelen op voorraad?
    99% van de artikelen is op voorraad. Indien een artikel standaard niet op voorraad is, wordt dit vermeld bij de omschrijving. Er staat ook bij hoe lang de verwachte levertijd is.
  4. Hoe worden de verzendkosten berekend?
    De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van de bestelling. Bij een bestelling boven de € 50,- binnen Nederland zijn de verzendkosten voor Lilian's Hobby. Bij verzendingen naar België is dit bedrag € 60-. Bestellingen naar België worden altijd als pakketpost verzonden met een track&trace.
    Borduurpakketten vanaf €15,00 worden met brievenbuspakket bezorgd. Met brievenbuspost krijg je een track&trace code.

        

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Op de betaalpagina kun je aangeven welke betaalmethode je wilt gebruiken. Je kunt betalen met iDeal, door overboeking en bij ophalen op afspraak. De betalingen gaan via een beveiligde verbinding.
Betalen met iDeal
Een betaling met iDeal werkt hetzelfde als internetbankieren via je eigen bank. Je kiest iDeal als betaalmethode en kiest vervolgens voor je eigen bank. Je komt vervolgens in je vertrouwde betaalomgeving. Alle gegevens zijn al ingevuld en je betaalt zoals je gewend bent.
Betaling door overboeking
​Je geeft aan dat je via overboeking wilt betalen. Pas als het geld op de bankrekening van Lilian's Hobby staat, dan stuur ik je bestelling op. Bij de bevestigingsmail lees je alle gegevens die je nodig hebt voor het overmaken.
Betalen bij ophalen
​Ophalen kan enkel op afspraak. Je kiest bij betaalwijze voor betalen bij afhalen. Je rond de bestelling verder af. Ik nee, vervolgens contact met je op om hiervoor een afspraak te maken. Bij het ophalen zorg ik dat je bestelling klaar ligt en kun je betalen. Bij voorkeur dien je gepast te betalen. Pinnen bij afhalen is helaas niet mogelijk.
​Bij de bevestiging ontvang je het adres.
Via Ideal betaald en toch ophalen
De verzendkosten die zijn doorberekend toen je je bestelling via Ideal hebt betaald, krijg je bij het ophalen retour.

Retourzendingen

  1. ​ Kan ik mijn bestelling retour sturen?
    Ja, dit kan. De  artikelen moeten in originele, onbeschadigde verpakking worden teruggezonden. Pas na ontvangst ontvang je de kosten retour. De artikelen mogen geen gebruiksporen hebben en uiteraard niet beschadigd zijn. 
    Oorbellen kunnen niet worden geruild of retour verzonden i.v.m. de hygiëne.
  2. ​Zijn er kosten voor het retourneren?
    ​Ja, de retourkosten zijn voor jezelf. 
© 2012 - 2020 Lilian's Hobby | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel